Gwarancja
Kupuj z gwarancją
Wszystkie urządzenia dostępne na naszej stronie są objęte gwarancją. W opisach urządzeń znajdują się szczegółowe informacje na temat czasu gwarancji.
Gwarancji na oczyszczacze udzielają dystrybutorzy tych urządzeń – karty gwarancyjne załączamy do przesyłki.
Maski antysmogowe i filtry do nosa są artykułami higienicznymi i nie podlegają wymianie. W razie ewidentnej wady towaru,prosimy o kontakt.
Clean Air Solutions Sp z o.o. udziela gwarancji na mierniki jakości powietrza Laser Egg, Laser Egg2, Air Visual Node, oraz urządzenia Wynd.
Zasady Gwarancji na urządzenia: Laser Egg, Air Visual, Oczyszczacz Wynd
1. Gwarancja udzielana jest na okres 1 roku (12 miesięcy), począwszy od daty otrzymania urządzenia. Ujawnione w tym okresie wady będą usuwane bezpłatnie w terminie 28 dni roboczych od daty dostarczenia urządzenia pod adres serwisu Clean Air Solutions Sp z o.o. Serwis MBE, ul. STASZICA 1D LOK.2, 05-800 PRUSZKÓW ( adres email: [email protected]) a okres gwarancji ulega przedłużeniu o czas naprawy.
2. W przypadku braku możliwości usunięcia wady towaru, klientowi przysługuje: zwrot pieniędzy lub wymiana urządzenia na nowe.
3. W celu dokonania naprawy reklamujący zobowiązany jest dostarczyć urządzenie wraz z kopią faktury zakupu. W przypadku braku faktury zakupu – gwarancja traci ważność.
4. Reklamujący powinien dostarczyć urządzenie odpowiednio zabezpieczone przed uszkodzeniem w czasie transportu na adres serwisu firmy Clean Air Solutions Sp z o.o:
Clean Air Solutions Sp z o.o. Serwis MBE, ul. STASZICA 1D LOK.2, 05-800 PRUSZKÓW
5. Reklamujący pokrywa koszty dostarczenia urządzenia pod wskazany adres. Reklamujący bierze na siebie odpowiedzialność za zaginięcie urządzenia w czasie dostarczenia.
6. Clean Air Solutions Sp z o.o. zobowiązuje się pokryć koszty dostarczenia naprawionego urządzenia do reklamującego i bierze odpowiedzialność za zaginięcie urządzenia w tym czasie.
7. Gwarancje nie obejmuje:
– konserwacji,
– ścierania się zewnętrznej powłoki urządzenia,
– wad powstałych w wyniku niewłaściwego użytkowania produktu,
– wad powstałych w skutek zdarzeń losowych.
8. Gwarancja traci ważność z powodu:
– uszkodzeń powstałych z winy użytkownika,
– naprawy urządzenia bądź jego otwierania przez osoby do tego nieuprawnione,
– uszkodzeń mechanicznych, termicznych, chemicznych,
– uszkodzeń powstałych w wyniku nieprzestrzegania zasad prawidłowej eksploatacji. a także użytkowania sprzętu niezgodnie z jego przeznaczeniem.